torstai 25. elokuuta 2016

Minä, ammattikoululainen

Heippa! Mun nimi on Nea ja olen 17-vuotias. Opiskelen toista vuotta lähihoitajaksi ja aloitan blogin kirjoittamisen johon kerron opinnoistani, miten ne sujuvat ja muista ajatuksistani.
Asun Varkaudessa ja tarkemmin sanottuna könönpellossa omakotitalossa perheeni kanssa.
Halusin lähteä opiskelemaan lähihoitajaksi koska mua on aina kiinnostanut muitten ihmisten auttaminen ja hoitaminen ja se jotenki tuntuu omalta jutulta. En vielä ole varma mihin aion suuntautua mutta eiköhän se tämän vuoden aikana selviä.
Vapaa-aikani vietän kavereiden kanssa kaupungilla tai poikaystäväni kanssa.
Mun perheeseen kuuluu porukat, kaksoissisko, isoveli ja pikkusisko. Mun kaksoissisko opiskelee samaa alaa kun mä ja ollaan oltu pienestä pitäen tosi läheisiä ja ollaan tehty ja koettu kaikki ala- ja ylämäet yhessä. Isoveli opiskelee Joensuussa logistiikka-alalla.  Äiti on myös kouluttautunut lähihoitajaksi ja on töissä päiväkodissa. Iskän ammattia en tiedä :D




Siinä nyt lyhyesti kerrottuna musta ja mun elämästä! :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti