torstai 27. lokakuuta 2016

Tampereen reissu

Terveppä terve!
Syysloma meni ihan liian nopeasti tuntuu kun ei olisi kerinnyt tekemään mitään vaikka teinkin kaikkea. Mutta joo aiheeseen siis.

Elikkä olin Tampereella torstaista lauantaihin serkun ja hänen poikaystävänsä luona kun he vähän aikaa sitte muuttivat sinne opiskelemaan ja kerron mitä kaikkea teimme.

Mun ja siskon bussi lähti aikasin torstai aamuna ja oltiin perillä Tampereella joskus klo. 13 aikaan. Siinä sitten serkku tuli pysäkille vastaan ja käveltiin heille kun asuivat niin lähellä ettei tarvinnut bussia ottaa. No siellä sitten lepäiltiin vähän ja juteltiin kuulumiset ja mitä vuodessa oli tapahtunut (ei siis olla nähty yli vuoteen). Syötiin ja sitten suuntasimme ikeaan ostamaan Roosalle ja Petrille sisustustavaroita yhdessä. Tottakai ainakun ikeaan menee niin on pakko sieltä "rankan" ostosreissun jälkeen ostaa hodareita ja on muuten hyviä ja halpoja. Tuli sieltä ikeasta sitten itsellekkin mukaan yks pehmolelu panda, jonka päätinki antaa poikia ystävälleni tuliaiseksi. :D


Ikean reissun jälkeen käytiin vuokraamassa titanic ja ostamassa lidlistä ben&jerryys kopio jäätelöä (meidän perinne). Leffaa aloittaessa huomasimme että se olikin 3D eikä voitu heidän telkkarista sitä katsoa joten katsottiin sitten Roosan hyllystä löytyvä the great catsby joka osottautui itseasiassa tosi hyväksi vaikka juoni nyt olikin aika vaikeasti ymmärrettävä ainakin mulle.

Perjantaina aamupäivästä löhöiltiin ja syötiin ja sitten lähettiin ideaparkkiin. Sieltä sitten tarttui mukaan yks paita ja ei muuta onneksi. Viihdyttiin siellä sitten vaan pari tuntia koska kellään ei ollut oikee rahaa. Mentiin kotiin ja istuttiin iltaa sitten parvekkeella jutellen. 



Lauantai tulikin sitten nopeasti ja katottiin päivä barbie -elokuvia ja klo. 18.35 meidän bussi lähti Varkautta kohti. Ikävä jäi mutta ajattelen asiaa silleen, että mitä harvemmin näkee sitä ihanammalta se tuntuu sittenkun näkee uudestaan.

Hyvää alkavaa viikonloppua! :)



torstai 6. lokakuuta 2016

Syysloman suunnitelmat

Moikka!
Syyslomaa kun jo odottelen innolla ja se on noin viikon päästä niin kerron mun suunnitelmista lomalle.

Ensimmäinen viikonloppu menee luultavasti kavereiden kanssa olemiseen ja varmaan vähän juhlimiseenkin loman kunniaksi.

Poikaystävän kanssa vietän sitten alkuviikon varmaan netflixin ja herkkujen parissa ja luultavasti nukun tosi pitkään kun kerrankin on mahdollisuus.

Torstaina sitten lähen Tampereelle serkun luokse, jota en oo nähny yli vuoteen (en malta oottaa <3). Siellä sitten varmaan eka ilta menee kuulumisten vaihtelussa ja sit muina päivinä käydään vähän kiertelemässä Tamperetta ja serkku saa esitellä sitä (en siis ole ikinä käyny siellä). Shoppaillaan ja tehään ruokaa yhes. Sunnuntaina sitten taas suuntakohti kotia ja valmistautumaan kouluun (en halua :D).

Hyvät lomat!


tiistai 4. lokakuuta 2016

Keikka

Moikkamoi!
 Noin pari vuotta sitten serkku laitto mulle viestiä ja sano että meidän yhteinen lempi bändi Thirty seconds to mars (30stm) esiintyy Suomessa ja sano että lähetäänkö sen mukaan katsomaan sitä. No totta kai innostuttiin siitä mun siskon kanssa ja alettiin kinuamaan porukoilta että ostaisivat liput meille sinne. Aluks vastaus porukoilta oli kielteinen mutta tarpeeks pitkän ruinauksen ja suostuttelun jälkeen suostuivat maksamaan meille liput. Serkku osti liput ja sitten alkoikin monien kuukausien odotus ennen kun päästäisiin keikalle.

Viimein kun keikkaan oli enää päivä, mentiin serkun kanssa yhdessä helsinkiin mun ja ninan sukulaisen luokse yöksi. Ilta siellä meni jännittäessä seuraavaa päivää ja millast siellä tulee olemaa.

Aamulla nukuttiin pitkään, syötiin ja valmistauduttiin lähtemään. Mentiin monta tuntia aikasemmin jonottamaan, että päästäisiin mahdollisemman eteen. Paikalle päästyä siellä olikin jo jonkun verran porukkaa ja ne tunnit siinä jonossa meni tosi hitaasti. Ei pystynyt istumaan missään kun oli vielä aika viileät kelit ja joku olis varmaa jyrännyt päälle.

Sitten vihdoin kun ovet aukesi ja sisään alkoi päästä jännitys vaan suureni entisestään. Sisällä ku oltiin nii lähettii suoraa juoksemaan lavaa kohti ja kyllä me melko eteen päästiinki.

Keikka alko vähän myöhässä mut olipa se kyllä sen odottamisen arvoista. Siellä oli aivan mahtavaa biisit oli ihania ja kaikki hyppivät ja lauloivat.

Keikan jälkeen oli aika huono olo kun oli pomppinut mutta saatiin ihana kokemus ja muisto, jota voidaan sitten vanhoinakin muistella.

Harmi vaan mulla ei oo tallessa mitään kuvia sieltä koska puhelin hajos ja en kerennyt niitä kuvia lataamaan edes koneelle joten tässä jotain netistä lainattuja.

Jared Leto on bändin päälaulaja, Tomo Milicevic on kitaristi ja Shannon Leto (Jaredin veli) on rumpali.

Mun lemppareita 30stm:n biisei on "City of Angels" ja "Do or die"