Moikka!
Syyslomaa kun jo odottelen innolla ja se on noin viikon päästä niin kerron mun suunnitelmista lomalle.
Ensimmäinen viikonloppu menee luultavasti kavereiden kanssa olemiseen ja varmaan vähän juhlimiseenkin loman kunniaksi.
Poikaystävän kanssa vietän sitten alkuviikon varmaan netflixin ja herkkujen parissa ja luultavasti nukun tosi pitkään kun kerrankin on mahdollisuus.
Torstaina sitten lähen Tampereelle serkun luokse, jota en oo nähny yli vuoteen (en malta oottaa <3). Siellä sitten varmaan eka ilta menee kuulumisten vaihtelussa ja sit muina päivinä käydään vähän kiertelemässä Tamperetta ja serkku saa esitellä sitä (en siis ole ikinä käyny siellä). Shoppaillaan ja tehään ruokaa yhes. Sunnuntaina sitten taas suuntakohti kotia ja valmistautumaan kouluun (en halua :D).
Hyvät lomat!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti