tiistai 4. lokakuuta 2016

Keikka

Moikkamoi!
 Noin pari vuotta sitten serkku laitto mulle viestiä ja sano että meidän yhteinen lempi bändi Thirty seconds to mars (30stm) esiintyy Suomessa ja sano että lähetäänkö sen mukaan katsomaan sitä. No totta kai innostuttiin siitä mun siskon kanssa ja alettiin kinuamaan porukoilta että ostaisivat liput meille sinne. Aluks vastaus porukoilta oli kielteinen mutta tarpeeks pitkän ruinauksen ja suostuttelun jälkeen suostuivat maksamaan meille liput. Serkku osti liput ja sitten alkoikin monien kuukausien odotus ennen kun päästäisiin keikalle.

Viimein kun keikkaan oli enää päivä, mentiin serkun kanssa yhdessä helsinkiin mun ja ninan sukulaisen luokse yöksi. Ilta siellä meni jännittäessä seuraavaa päivää ja millast siellä tulee olemaa.

Aamulla nukuttiin pitkään, syötiin ja valmistauduttiin lähtemään. Mentiin monta tuntia aikasemmin jonottamaan, että päästäisiin mahdollisemman eteen. Paikalle päästyä siellä olikin jo jonkun verran porukkaa ja ne tunnit siinä jonossa meni tosi hitaasti. Ei pystynyt istumaan missään kun oli vielä aika viileät kelit ja joku olis varmaa jyrännyt päälle.

Sitten vihdoin kun ovet aukesi ja sisään alkoi päästä jännitys vaan suureni entisestään. Sisällä ku oltiin nii lähettii suoraa juoksemaan lavaa kohti ja kyllä me melko eteen päästiinki.

Keikka alko vähän myöhässä mut olipa se kyllä sen odottamisen arvoista. Siellä oli aivan mahtavaa biisit oli ihania ja kaikki hyppivät ja lauloivat.

Keikan jälkeen oli aika huono olo kun oli pomppinut mutta saatiin ihana kokemus ja muisto, jota voidaan sitten vanhoinakin muistella.

Harmi vaan mulla ei oo tallessa mitään kuvia sieltä koska puhelin hajos ja en kerennyt niitä kuvia lataamaan edes koneelle joten tässä jotain netistä lainattuja.

Jared Leto on bändin päälaulaja, Tomo Milicevic on kitaristi ja Shannon Leto (Jaredin veli) on rumpali.

Mun lemppareita 30stm:n biisei on "City of Angels" ja "Do or die"




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti