torstai 29. syyskuuta 2016

Rocklyriikkaa!

Mun lempiartisti on ehdottomasti Ed Sheeran. Sen kappaleet on jotenkin niin koskettavia ja niihin on helppo eläytyä. Ed Sheeranin biisit on aina hyvin sopinut mun erilaisiin elämäntilanteisiin ja oon niistä saanut lohtua ja parempaa mieltä. Suosittelen Ed Sheeranin biisejä kaikille, jotka pitävät herkistä, vähemmän herkistä biiseistä.




"Kiss me" niminen biisi kertoo rakkaudesta ja rakastumisesta ja vaikka on kokenut paljon surua ja menetystä niin silti jaksaa rakastaa.




"Thinking out loud" oli mulle joskus tärkein biisi koska se kerto mun sillosesta tilanteesta niin hyvin ja tästä biisistä mulla on paljon hyviä ja huonoja hetkiä koettuna.
Biisi kertoo siitä kuinka rakastavaiset rakastavat toisiaan kuolemaansa saakka eikä rakkaus häviä vaikka mitä tapahtuisikin.






"Give me love" kertoo siitä miten joku kaipaa rakkautta ja rakastaan. Tykkäsin kuunnella tätä joskus kun olin tosi yksinäinen ja kaipasin läheisyyttä ja tykkään kyllä edelleenkin vaikka läheisyyttä saankin.




"Photograph" Rakkaus on vaikeaa mutta ilman rakkautta ei voi elää. Rakkaus luo myös muistoja tämän biisin mukaan ja tottahan se onkin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti