torstai 1. syyskuuta 2016

Viikon kuulumiset

Heippa taas! Kerron teille tänään vähän tämän viikon kuulumisiani.




Viikko on ollu aika rento olin poikaystäväni Samun kanssa ja löhöiltiin vaan ja katottiin leffoja ( normaalia meiltä ).




Tiistaina ja keskiviikkona olin kaverin kanssa ja käytiin syömäs kiinalaisessa ravintolassa ja voin sanoo että en tiiä varmaa mitää parempaa ruokaa kun friteerattu kana mut sitäkään ei harmi vaan voi ihan joka päivä syödä kun se on nii epäterveellistä vaikka kyllä mielelläni söisinkin ;D Mahat ähkyinä mentiin Lassen luo ja sulateltiin siinä hetki.






Sit mun kaveri soitti ja pyys meitä kahville nii mentii sit siihen ja siitä olikin sopivan lyhyt matka mennä elokuviin kattomaan Bodom niminen elokuva. Mun mielest se oli tosi hyvä kun se perustu tositapahtumaan elikkä Bodominjärven murhiin jossa surmattiin 4 nuorta telttaretkeilijää heidän nukkuessaan. Loppu oli ehkä vähän sekava mutta suosittelen käymään kattomas oli ainakin mulle sopivan jännittävä.




Torstaina pääsin jo puol 12 koulusta nii menin kotiin ja siivosin ja sit mentiin ettimään Samulle uusia työhousuja (opiskelee rakennusalaa) jossa menikin melkein koko ilta.


Tämän päivän suunnitelmat on vielä vähän auki mutta tarkotus olis olla kavereittenkaa porukalla kaupungilla ja keksii jotain.


Siinä nyt lyhykäisesti mun viikosta ja ensviikolla tulee uusi postaus jossa kerron viikon kuulumisiani taas. :)

Lisää kuvateksti







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti