Syysloma meni ihan liian nopeasti tuntuu kun ei olisi kerinnyt tekemään mitään vaikka teinkin kaikkea. Mutta joo aiheeseen siis.
Elikkä olin Tampereella torstaista lauantaihin serkun ja hänen poikaystävänsä luona kun he vähän aikaa sitte muuttivat sinne opiskelemaan ja kerron mitä kaikkea teimme.
Mun ja siskon bussi lähti aikasin torstai aamuna ja oltiin perillä Tampereella joskus klo. 13 aikaan. Siinä sitten serkku tuli pysäkille vastaan ja käveltiin heille kun asuivat niin lähellä ettei tarvinnut bussia ottaa. No siellä sitten lepäiltiin vähän ja juteltiin kuulumiset ja mitä vuodessa oli tapahtunut (ei siis olla nähty yli vuoteen). Syötiin ja sitten suuntasimme ikeaan ostamaan Roosalle ja Petrille sisustustavaroita yhdessä. Tottakai ainakun ikeaan menee niin on pakko sieltä "rankan" ostosreissun jälkeen ostaa hodareita ja on muuten hyviä ja halpoja. Tuli sieltä ikeasta sitten itsellekkin mukaan yks pehmolelu panda, jonka päätinki antaa poikia ystävälleni tuliaiseksi. :D
Ikean reissun jälkeen käytiin vuokraamassa titanic ja ostamassa lidlistä ben&jerryys kopio jäätelöä (meidän perinne). Leffaa aloittaessa huomasimme että se olikin 3D eikä voitu heidän telkkarista sitä katsoa joten katsottiin sitten Roosan hyllystä löytyvä the great catsby joka osottautui itseasiassa tosi hyväksi vaikka juoni nyt olikin aika vaikeasti ymmärrettävä ainakin mulle.
Perjantaina aamupäivästä löhöiltiin ja syötiin ja sitten lähettiin ideaparkkiin. Sieltä sitten tarttui mukaan yks paita ja ei muuta onneksi. Viihdyttiin siellä sitten vaan pari tuntia koska kellään ei ollut oikee rahaa. Mentiin kotiin ja istuttiin iltaa sitten parvekkeella jutellen.
Lauantai tulikin sitten nopeasti ja katottiin päivä barbie -elokuvia ja klo. 18.35 meidän bussi lähti Varkautta kohti. Ikävä jäi mutta ajattelen asiaa silleen, että mitä harvemmin näkee sitä ihanammalta se tuntuu sittenkun näkee uudestaan.
Hyvää alkavaa viikonloppua! :)




































