Hejdå!
Oltiin mun poikaystävänkaa pariviikkoo sitten syömässä kiinalaisessa ja leffassa katsomassa Teit meistä kauniin -elokuvan ja kerron nyt siitä teille.
"Apis-leffa on siinä suhteessa ajankohtainen, että tällä hetkellä Suomi on keskellä vaikeaa taloustilannetta, vähän samanlaista lamaa kuin silloin vuonna 1991. Tuossa ajassa neljä nuorta poikaa eli elämänsä parhainta aikaa, vaikka yhteiskunta ympärillä oli luhistumassa. Tuossa hetkessä syntyi Apulanta.
Onkin selvä, että tässä nykyisessä vaikeassa ajassa syntyy ne tulevat Apulannat. He syntyvät pelien, musiikin, elokuvien tai vaikka insinööritaitojen ympärille. Silloin kun on tiukkaa, luovuus pääsee parhaiten kasvamaan. Onkin tärkeää, että ne jotka ovat niitä nykyisiä portinvartijoita tiedostavat, että torppaamalla ajatuksen nyt, voi torpata jonkun loistavan tulevaisuuden.
Siksi tämä elokuva on tässä hetkessä tärkeä."
http://www.teitmeistäkauniin.fi/ (lainaus netistä)


Mun mielestä leffa oli ihan ok mutta ois voinu olla parempikin. Siinä oli niin paljon sekavuutta ja en ymmärtänyt välillä mitä siinä oikein tapahtu. Leffassa oli paljon pelkoa ja surua koska Suomi oli huonossa taloustilanteessa ihmiset menettivät työnsä eikä heillä ollut varaa melkein pitää edes talojaan tai ostaa ruokaa perheelleen.
Elokuvassa tykkäsin kyllä kun soitettiin apulannan biisejä ja näytettiin miten biisit saivat alkunsa.
Vaikken itse erityisen paljon elokuvasta pitänyt niin suosittelen sitä silti kaikille koska kaikilla on erilaiset mieltymykset ja mistä tykkäävät.
En tiiä varmaan mitään parempaa ruokaa kun kiinalainen jota saa Kiina Keittiöstä. Siellä on halpaa ja hyvää ruokaa ja asiakaspalvelu pelaa. Ihanan rauhallisen musiikin soidessa on mukava syödä ja jutella samalla kaikkea. Suosittelen Kiina Keittiötä kaikille kiinalaisenruoan ystäville!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti